גם אתה יכול: הנהג שהרוויח 90,000$ כמעט ללא עבודה

"זמן קצר לאחר שהחלתי את עבודתי כנהג, נקעתי את רגלי, דבר שהקשה עליי מאוד את העבודה", סיפר האיש, "בדיעבד זה התברר כברכה"
ישראל פריי No Comments on גם אתה יכול: הנהג שהרוויח 90,000$ כמעט ללא עבודה

אמריקאי שנרשם לאפליקציית הנסיעות הפופולרית, התקשה לבצע את מלאכת ההסעות, אך מצא דרך טובה בהרבה להרוויח ממנה • האיש הפך את מכוניתו ל"משרד מהלך", מצרף נהגים לחברה וקוטף בונוסים מרשימים

צילום: Kobi Gideon / FLASH90
"זמן קצר לאחר שהחלתי את עבודתי כנהג, נקעתי את רגלי, דבר שהקשה עליי מאוד את העבודה", סיפר האיש, "בדיעבד זה התברר כברכה"
21:27
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק אחרון לביצועים: אלו הקלידנים הטובים יעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד בישראל מתנהל מאבק יצרי בין גורמים מנוגדים בעלי השפעה על כניסתה של אפליקציית שיתוף הנסיעות uber, בעולם האפליקציה צוברת תאוצה, ורבבות מצטרפים לשורותיה.

האפליקציה מאפשרת לכל אחד להירשם, ולהציע את שירותי הסעתו, במודל שעשוי להוזיל למשתמש את מחירי הנסיעות, ומהווה איום כבד על תעשיית המוניות המסורתית.

אתר החדשות "ביזנס אינסיידר" הביא את סיפורו של ג'וזף זייאי, שהשתכר סכום מרשים בהחלט של כ – 90.000 דולר בשישה חודשים בהם עבד בשירות ההסעות של uber, כשבפועל ביצע נסיעות בודדות.

איך זה קורה? – ג'וזף ניצל היטב את האפשרות שמציעה האפליקציה שמטרתה לעודד הבאת מצטרפים חדשים. על כל נהג שמצרף נהג קיים, הוא זוכה לבונוסים העשויים להגיע למאות דולרים.

"זמן קצר לאחר שהחלתי את עבודתי כנהג, נקעתי את רגלי, דבר שהקשה עליי מאוד את העבודה", סיפר האיש, "בדיעבד זה התברר כברכה". ג'וזף החל לאתר חברים ומכרים שמתעניינים בפרנסה טובה, וצירף אותם לחברה.

סכום הבונוסים משתנה ממקום למקום. כך שבאזורים בהם קיים מחסור בנהגים, התמורה על צירוף נהג עולה. הדבר מביא את האיש לנדוד בכל רחבי ארה"ב, לאתר מקומות בעלי בונוס גבוה, לצרף נהגים, ולדבריו הוא אף דואג ללוות אותם בעצה ובהדרכה לאורך כל הליך הקליטה בחברה.

למקרה שהחברה אכן תחל לפעול בישראל, סביר להניח שיהיו ישראלים רבים שישמחו לקרוא את הכתבה, ולאמץ את הרעיון אל חיקם…



0 תגובות